Gombás cukkinis bruschetta

 Persze csak bruschetta-szerű, ráadásul némi kínai beütéssel, de a színei és ízei is bármikor jöhetnek. Szárított gombákból és friss zöldségekből készült, a pirítósra pedig egy ízletes olívaolaj sem árt. 


A szárított gombákat (sötét trombitagomba és molyhos tinóru) előzetesen beáztattam vízbe. Majd  apróra vágott fokhagymával kevés olajon pirítottam, szójaolajat is adtam hozzá bőven ez adta a sósságát és sötétre festette a molyhos tinórut is, a sötét trombitagomba pedig mélyebb színt kapott. A sárga cukkinit és a kápiát felkockáztam, olívaolajon pici kakukkfűvel, oregánóval, bazsalikommal fűszerezve átpirítottam őket, legvégül kockára vágott paradicsomot is adtam hozzá, de azt már csak átforgattam a többi zöldséggel az olajon. Végül összekevertem a gombát és a zöldségeket. A pirítósokra olívaolajat csorgattam majd ráhalmoztam a gombás, zöldséges keveréket. Pár friss bazsalikomlevél is nagyon fontos még rá.

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések