Keserűgomba kirántva, fermentált medvehagymakapris mártogatóval

Keserűgombát kirántva kevéssé szokták készíteni, sokkal inkább tepsiben sütve, mert keserűsége úgy kevéssé hangsúlyos. Fiatal keserűgomba kalapokat azonban érdemes megpróbálni. A faj feltételesen, sütve ehető.


Elkészítés: A kicsi kalapokat kiválogattam, lemezüket lekapartam, majd kétszer váltott hidegvízben áztattam. Ezután picit besóztam őket, majd a szokásos liszt, tojás szemlemorzsa bundában, serpenyőben kisütöttem. Pikánsan nagyon picit kesernyés lett a végeredmény. Korábban készített, fermentált medvehagyma kapris, majonézes, tejfölös mártogatóval mennyei volt.  

További keserűgombás bejegyzések, receptek IDE kattintva

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések