Kányazsomborpesztós, grillezett, sajtos szendvics

Hidegen is melegen is vadzöldségpesztó, amikor csak van, ...és szinte mindig lehet frissen készíteni valamiből, ami vad és zöld. A kányazsomborpesztó az egyik különlegesség. ITT írtam róla és elkészítése is ott található.   


Elkészítés: A pesztót az ITT leírt módon készítettem, majd a kenyérszeletekre kentem jó bőven, tettem rá  finom sajtszeletet, olyan sajtot, ami kissé olvadós. A szendvicset grillserpenyőbe tettem és mindkét oldalát kissé csíkosra pirítottam. A végén még pár retekszeletet is csempésztem bele. További vadpesztók ITT még.


**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések