Francialencsés virslisaláta vadkörte-ecettel.

Többször kapom a kérdést, mire használom a vadgyümölcs-eceteket. Ehhez a virslislátához kiváló volt a vadkörtéből és fügéből erjesztett saját ecet.  


Elkészítés:

A vadgyümölcs-ecetek erjesztéséről ITT minden. A virslit (enyhén füstölt virsli volt) megfőztem, felkarikáztam. A lila hagymát felszeleteltem, a francia lencsét előzetes áztatás után, babérleveles, sós vízben megfőztem. Ez a lencse nem fő szét, de más lencsék esetében figyelni kell, hogy egészben maradjanak. Majd mindezeket összekevertem és enyhén ecetes, picit sós, picit borsos, de csak pár kanálnyi öntettel fűszereztem. Hogy valami zöld is legyen benne, kevés kelkáposztalevelet vágtam bele. Ha van ilyentájt valami vadzöldség is otthon, akkor az még jobb.

       

 **********************************

Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 

Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések