Vadzöldséges, feles borsós szendvicskék

Két éve március 1. Jó régen volt. De ekkor gondoltam egyet, és hirtelen, blogírásban teljesen járatlanúl kezdtem írni az Erdőkóstolót. Azóta én is sokat tanultam és remélem másoknak is hasznára vált. Jókat főzőcskéztem, sütögettem, és remélem azt is, a kíméletes, a természetmegőrző gyűjtésről is átadtam gondolataimat, nem csak itt a blogon, hanem az azóta 5000 kedvelőhöz közeledő Facebook oldalon is itt. Jó lenne, ha minél több tiszta, egészséges erdőnk, rétünk, mocsarunk maradna meg nekünk és utódainknak. Mert fontos gyógynövény és egészséges táplálékforrások is. Kellenek még nekünk.  


A saláta összetétele, és ugyanaz a kis rozsos, házi bucis szendvicskéken:
Vegyes erdei levélzöldség (medvehagyma, csalán, podagrafű, pongyola pitypang fiatal levele,  árvacsalán hajtás, lila hagyma, zöld színű, feles borsó babérleveles, sós vízben megfőzve. Öntet csipkebogyó ecet, méz, víz, csipet őrölt bors.

Salátaként majd pedig kis túrós szendvicskékre kanalazva finom volt.


Főzés előtt jártunk egyet és gyűjtöttünk ünneplésként is. Ezt láttuk, gyűjtöttük:



Csípős csalán (Urtica dioica) és Podagrafű (Aegopodium podagraria) 

Közönséges mogyoró (Corylus avellana) az aranyló barkás bokor

Podagrafű (Aegopodium podagraria)


Százszorszép (Bellis perennis)
**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

  1. Boldog blogszülinapot:9 Kellenek az ilyen emberek és ilyen blogok, mint te és a blogod:) Csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, hogy két évvel ezelőtt belevágtál, nagyon sok hasznos és érdekes információt tudunk/tudtunk meg tőled az erdők, mezők növényeiről. :) További örömteli blogírást kívánok szeretettel! :)

    VálaszTörlés
  3. Még nagyon sok örömteli blogszülinapot kívánok :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot, további jó egészséget ehhez a szép bloghoz is! :-)

    VálaszTörlés
  5. Boldog születésnapot!!! Sokat tanultam tőled, jó volt egy új világra rányitni a szemem.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Mindenkinek a jókívánságokat! Örülök Nektek, hogy itt vagytok, hogy írtok! Sok szépet és jót Mindenkinek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések