Cukkinis, paradicsomos sült kenyérgomba

 A kenyérgomba kissé halszagú, kemény húsú gomba. Sütve halszaga eltűnik, húsa keményebb marad, de jellegzetes íze sincs, ezért erősebb fűszerezéssel és nem magában készítve jött be inkább. Tehát pl. zöldségekkel vegyesen vagy egy fűszeres levesben. Most sárga cukkini és paradicsom párosítással készült reggelire. További kenyérgombások IDE kattintva.



Elkészítés: a kenyérgombát megmostam, cikkekre vágva kolozsvári szalonnával, egy gerezd fokhagymával serpenyőben alaposan átpirítottam. Sütés közben bebarnul, tehát nem attól ilyen barna, mert megégett. Amikor készen volt, kivettem a serpenyőből és kockára vágott sárga cukkinit és paradicsomot pirítottam hozzá. Só, fokhagyma, pici majoránna, oregánó és őrölt bors volt a fűszere. Amikor a cukkini roppanósra pirulva készen volt, visszatettem a gombát és összemelegítettem a zöldségekkel. Reggelire akár még tojással, akár magában, kovászos uborkával pl. jól esett.   


**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések