Medvehagymás-majonézes kukoricasaláta medvehagymás, zöldséges fasírthoz

 Egyszerű gyors, mégis nagyszerű és medvehagymás köret és fasírt.


Elkészítés:

A fasírthoz a darálthúst reszelt sárgarépával, reszelt zellerrel egészítettem ki, csak kis mértékben. (Ha több zöldséget akarunk bele tenni, akkor tojást is kell hozzá ütni.)  Fűszereztem őrölt köménnyel,  majoránnával, őrölt borssal, sóztam, és apróra vágott medvehagymalevelet adtam még hozzá. Fasírtgolyókat formázva, tepsibe rakva sütőben sütöttem.

A salátához kukoricakonzervet használtam, majonézből és tejfölből, sóval, borssal fűszerezve, picit édesítve kevertem az öntetet, és apróra vágott medvehagymát adtam hozzá. A kukorica mellé lehet/finom még egy kevés kockára vágott almát is belekeverni.   


**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések