Galambgombás, paradicsomos, zöldfűszeres ragu tükörtojással

Erdei gombából gyors főétel készítésben már igen profi vagyok. Kivéve persze, ha olyan gombafajt főzök, amit legalább 20 percig hőkezelni kell. De az ehető galambgombák nem ilyenek. Ebben kékhátú galambgomba van. Ez az étel nagyon finom volt. Fűszeres zsiradékon (én jó ízű mangalica zsírt vagy vajat használok leginkább) lepirított (fedő nélkül) gomba, amihez friss paradicsomot és zöldfűszereket tettem jó bőven. Majd melléütöttem a tojást, és onnantól fedő alatt, kis lángon a tükörtojás elkészültéig pároltam. Fűszerek: só,  fokhagyma, citromos borskeverék, petrzselyemzöld, zellerzöld, egészen pici, friss bazsalikom, friss citromos kakukkfű.  Sokéle más galambgombás finomság IDE kattintva böngészhető.


A saját gyűjtésű gombákat lássa szakellenőr!

Erdőkóstoló a Facebook-on még több tartalommal,

**********************************

Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések