Pitypangos bruschetta-szerűség

A pongyola pitypang levelei, nem csak akkor finom éd hsdznos, ha nincs más. Amikor már kesernyésebb a levél, akkor blansírozva vagy akár főzve is nagyon jól használható, nem beszélve a már sokat hangoztatott erényeiről ....   


Elkészítés: A pitypangleveleket megmostam, a keményebb, rostosabb alsó részeket levágtam, majd forró vízbe téve pár percig forraltam, utána hideg vízbe kiszedtem, kicsavartam apróra vágtam. Olívaolajjal, reszelt félkemény sajttal, kis citromlével, sóval, borssal és apró kockákra vágott, hámozott, friss paradicsommal kevertem össze. Legközelebb fetasajt kockákat is teszek bele. Pirítósra, friss kenyérre...  

A pitypangról, mint zöldségnövényről más országokban is, és erényeiről ITT . A pitypang bemutatása  tápláléknövényként pedig ITT   

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések