Csalános-podagrafüves káposztatócsni

A csalán és a podagrafű szinte egész évben elérhető friss, fiatal állapotban, ezért ahol, és akinek van érdemes számolnia vele. A csalán ehető bemutatása ITT, a podagrafű konyhai bemutatása pedig ITT érhető el. Mindkettő finom pl. ilyen tócsnikba is. 


Elkészítés: 300 g reszelt fehér káposztát besóztam picit, majd mikor levet engedett, kicsavartam a levét. A kicsavart káposztához 2 tojást és 50 g rizslisztet, egy kisebb csokornyi apróra vágott podagrafű tőlevelet és kb. egy. egy jó maroknyi előzetesen blansírozott, kicsavart, apróra vágott csalánhajtást adtam. Fűszereztem borssal, apróra vágott fokhagymával, kis majoránnával majd olajjal kikent serpenyőben kicsi, lapos tócsnikat sütöttem. Sajtos, tejfölös sült tarjával, kovászos uborkás káposztasalátával, tejfölös mártogatóval...  

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések