Rókagombás, bazsalikomos, paradicsomos szendvicsrevaló

Rókagomba, ha van, az mindig kiváltságos érzés. 
Ebben a nagyon egyszerű összeállításban is mennyei volt.
További rókagombások IDE kattintva fedezhetők fel. 


Elkészítés: Az összevágott rókagombát fokhagymával, olívaolajon + vajon, sózva pirítottam, majd hozzáadtam egy kockára vágott, héj nélküli, piros paradicsomot, szárított bazsalikommal, őrölt borssal fűszereztem, majd elpároltam a levét. Pirítósra halmoztam és apró, friss bazsalikomlevelekkel szórtam meg. 

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések