Erdeigombás szendvicsrevaló

Amikor sokféle gomba akad az erdőben, ilyesmi mindig és változatosan készül. Most galambgombák, fenyőtinóru, sötét érdestinóru, vargánya, rókagomba, molyhos tinóru, sötét trombitagomba akadt. Ezekből készült ez a szendvicsrevaló.  További sokféle erdeigombás recept IDE kattintva fedezhető fel.


Elkészítés: A gombákat kis méretre összevágva (a hosszabb, 20 perces hőkezelésű érdestinóruval kezdve, abból is a legparóbbakat, fiatalokat választva), kis olaj+vajon fokhagymával, sózva, saját levében pirítottam. Majd kockára vágott sárga és piros paradicsomot adtam hozzá, fűszereztem őrölt fekete borssal, kicsi majoránnával és oregánóval, a felébe pedig kevés, apróra vágott füstölt kolbászt is sütöttem, a végén  a kolbásznélkülibe szeletke teavajat dobtam még, az íze és a krémesítés miatt. Amikor összepirultak, és a leve is elfőtt, vajjal megkent pirítósra halmoztam. Tetejére lila hagyma, mellé kovászos uborka. Hasonlók változatosan készíthetők, friss vagy pirított zöldségekkel, salátával, fetasajttal, vagy ha nem fogy el mind frissen, később akár melegszendvicsként, ráolvasztott sajttal felmelegíthető.   


**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.




**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések