Fehértejű keserűgomba tepsiben sütve

fehértejű keserűgombát csak keserűgombának nevezve ismerjük legtöbben. Az elkészítéséhez az étkezési javaslat, hogy csak sütve fogyasztható. Pikáns, picit csípős és kesernyés ízei is hozzátartoznak a gasztronómiai értékéhez. Állaga jó, kemény húsú, jól kezelhető gyűjtéskor is, szállításkor is, nem törik. Sajnos nem minden évben jelenik meg, de ha igen, akkor tömeges tud lenni. Platnin, tepsiben, serpenyőben, juhtúróval és szalonnával együtt sütve vagy mellé fogyasztva....  További keserűgombás bejegyzések, receptek IDE kattintva. 


Elkészítés: A gombatönköket levágtam a kalapokat lemezekkel felfelé sütőtálba tettem, kis tejföllel kikevert juhtúróval megpakoltam, kolozsvári szalonnakockákkal megszórtam. Sütőben sütöttem. Nagyon finom.   

További keserűgombás bejegyzések, receptek IDE kattintva. 

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések