Grillezett vadhagymák, grillezett medvehagymás pirítóssal, bodzavirágos balzsamecettel

 A vadhagymákat nagy ritkán szedem hagymástól, inkább csak a leveleket a levélhüvely felett levágva snidlingszerűen használom, hogy a tő túlélje és szaporodni tudjon. Van azonban olyan helyzet, amikor tömeges egy-egy helyen, ott nem árt neki, ha néhányat hagymástól is is kihúzok.   

A vadhagymákról és más mezei vadzöldségekről IDE kattintva még több tudnivaló.


A megtisztított vadhagymákat olívaolajjal meglocsolva grillserpenyőben foltosan barnára grilleztem. 10 dkg vajat egy kevés apróra vágott vagy botmixerrel ledarált medvehagymával kikevertem, sóztam, majd kenyérre vagy szeletelt bagettre kenve grillsütőben megpirítottam. Keményítővel krémesített  házi bodzavirágos hamis balzsamecettel és fetasajttal tálaltam. 

**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések