2012. május 6., vasárnap

Tejfölös gévagombapörkölt főtt tojással, bulgurral

A gévagombát  megtisztítva, megmosva, kis kockákra vágva tejbe áztattam, kb. 1 órára. Vöröshagymás, kevés fokhagymás, pirospaprikás rántáson, babérlevéllel, kevés apróra vágott petrezselyemmel, sóval, őrölt borssal fűszerezve főztem. A gomba keménységétől függően kell hozzá idő, ez nagyon fiatal gomba volt 15-20 perc alatt bőven elkészült, inkább a hagyma krémesre főzéséhez kellett idő. Amikor megfőtt, még forrón, külön megfőzött, kockára vágott tojást és kevés tejfölt kevertem hozzá. A gévagomba és a főtt tojás szerintem jól illenek egymáshoz. A gomba kicsit savanykás, ezért erre babérlevéllel és tejföllel kicsit ráerősítettem. Az egészség jegyében bulgurral tálaltam. A bulgurt csak le kell forrázni, és lefedve állni hagyni. Mire kész a gomba, az is megpuhul.

Tejfölös gévagombapörkölt főtt tojással, bulgurral

A sárga gévagomba nyersen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...