2013. február 25., hétfő

Bloggerinák 2013

Rövid bejegyzés lesz. Nagyon egyetértek a zsűri döntésével.Az Év Bloggerinái Limara péksége ill. a Kifli és Levendula blog alkotói.

Meglepő még számomra is, hogy mennyire sikerült a zsűrinek azt a két blogot kiválasztani, ami nekem is sokat jelent. Ők voltak a két első blog, amit elkezdtem olvasni, és hosszú ideig csak őket néztem. Azt gondoltam, ha valahogy érdemes blogot írni, akkor úgy, mint ők. Az Ő hatásuk is kellett ahhoz, hogy én is belevágtam. Gratulálok őszinte szívvel és köszönöm nekik!



8 megjegyzés:

  1. Szerintem te is fantasztikus színt vittél a blogok világa, már a témáddal is! Limara pékségét nem ismeremem, a Kifli és levendulával egyetértek. Nem győzöm a kismamáimknak, barkácsolóknak ajánlani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Holdgyöngy nagyon jól esik. Limarához pedig nézz be megéri!

      Törlés
  2. Szívből köszönöm, nagyon-nagyon jólesett, amit írtál!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs m, és én is! Sokat tanulok Tőled, Nálad, még ha kevés időm van hozzászólni (is).

      Törlés
  4. Nekem viszont az erdőkóstoló tetszik az említett blogok közül a legjobban. Nem baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves HP nagyon kedves vagy, nem baj persze, de volna mit javítanom az oldalon, egyszer majd talán.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...