2012. augusztus 22., szerda

Csipkeital az Erdőkóstolóra szavazóknak a HVG Goldenblog versenyén

Nagy meglepetésemre az Erdőkóstolót is benevezve találtam a a Goldenblogon, a HVG éves blogversenyén. Nem nyomozom, ki nevezte be a blogot, nem én tettem, de ha már így történt, kérem aki kedveli az Erdőkóstolót, és szívesen teszi, szavazzon rá. 
A szavazás augusztus 20-tól, szeptember 6-ig tart

A szavazókat ezzel a finom csipkeitallal köszöntöm és köszönöm a szavazatukat!

A csipkeital készítése hamarosan itt a blogon

16 megjegyzés:

  1. Szavaztam! Sok sikert kivánok! Nagyon guszta a csipke italod:))

    VálaszTörlés
  2. Szívesen szavaztam, szeretem a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Köszönöm, és igyekszem továbbra is hogy jó legyen a blog.

      Törlés
  3. Szavaztam:) Gyönyörű az ital szine:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a szavazatot, az ital is dicséretet!

      Törlés
  4. Szavazok én is és köszönöm a csipkebogyó italt így virtuálisan is:) A kalácstortád nagyon tetszik, el fogom készíteni hamarosan:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a szavazatot, örülök, hogy tetszik a torta is.

      Törlés
  5. Szavaztam én is, sokat tanulok tőled:)

    VálaszTörlés
  6. Szavazni sajnos nem tudok, mert nincs FB profilom, de ez a csipkebogyó ital fincsi lehet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kati, a csipkeitalt Neked is, és minden látogatónak küldöm.

      Törlés
  7. Játék van nálam, szívesen látlak:http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/2012/08/nyarbucsuztato-lancjatek.html

    VálaszTörlés
  8. Sokat tanultam, ötleteltem Nálad! Imádom!
    Szívesen szavaztam :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...