2012. április 13., péntek

Díjat kaptam, köszönöm!

A díjat Javas Zsuzsától kaptam, akinek először is gratulálok, majd pedig nagyon megköszönöm, mert nagy meglepetést okozott. Másfél hónapos bloggerként nem számítottam ilyesmire. Igyekszem megfelelni a címnek. 


A díj kötelezettségekkel is jár, 7 dolgot kell elárulnom magamról, amit eddig még nem, és tovább is kell  adnom a díjat 15 bloggernek.

Lássuk:
1. Gabó és Zsozsó legszebb, legnagyobb kincseim.
2. Szerencsés vagyok, mert a munkám a hobbim, és a hobbijaim is a munkámhoz kapcsolódnak.
3. Cicánk "a macska" alapjában fehér színű, de gyakran jön haza feketeként, és egy fotelben alszik, és ezt  nem gondoltam volna még pár éve, hogy valaha megengedem.
4. Nagyvároshoz tartozó kis faluban élek, ahol a természet, az erdő 5 percnyire van házunktól, gyerekkoromat pedig a Gemenci erdő közelében töltöttem.    
6. Készülök arra, hogy belátható időn belül elindulhasson ehetovadnovenyek.hu weboldalam.
7. Szeretnék még minden 24 órához kérni legalább, mondjuk kettő plusz órát (azért csak kettőt, hogy ne tűnjek telhetetlennek).

És akinek továbbadnám a díjat, remélem elfogadják, mert igazán sokoldalúak:

Bányai Gyöngyi pszichowellness-konyhája - Az örömfőzés blogja - mert igen kreatívan használja vadontermő zöldségeket, és ráadásul engem is érintő témával (is) foglalkozik, no és ő is baranyai.
Annamari itt, és itt is olvasható - akinek már is meglevő sokoldalúsága hamarosan bővülni fog.
Pocakpanna paleoblogja, akit sokkal régebb óta olvasok, mint amilyen régóta rendszeres olvasója lettem,  sokat tanultam tőle, sok ötletet kaptam.
BioBia - akit személyesen ismerek és tudom, hogy milyen sokoldalú, és ezzel a díjjal biztatni szeretném, hogy írja is le rengeteg ötletét.
Magdi mindennapi ételei - amik nekem egyáltalán nem mindennapiak. Bár nem régóta követem, máris rengeteg ötletet, módszert kaptam a "nemmindennapi" főzésre. Köszönöm.



És még egy nekem friss, és ha valakit érdekel nem halogatható felhívás: Medvehagyma receptverseny, részletek itt.

Krinsznek köszönet, hogy ezmegaz blogján megtaláltam ezt a versenyfelhívást.
Köszönöm továbbá minden rendszeres olvasómnak, hogy rendszeres olvasóm lett. Köszönöm minden idelátogatónak is, hogy benéz néha. Remélem hasznos, amit itt talál.

5 megjegyzés:

  1. Koszonom! :-) Kiteszem majd az oldalamra.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz, és nagyon örülök, hogy rendszeres olvasód lehetek:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Magdi! Örülök!

    Krinsz! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...